Inchide

biofuture.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.

Antet Prima pagina
Catalog produse
Informatii
Newsletter

Proprietati ingrediente


Toate ingredientele de tipul semintelor sunt hidratate anterior prepararii pentru initierea procesului enzimatic.

Toate retetele noastre sunt unice si atent realizate pentru ca ingredientele folosite sa-si aduca pe deplin aportul lor energetic, informational si terapeutic corpului uman.

Beneficiile ingredientelor folosite:


Semintele de in sunt extrem de bogate in vitamine, minerale, magneziu si mangan, fibre, fitochimicale, multe dintre acestea incluzand antioxidanti. De asemenea, aceste seminte au si acizi omega 3, importanti in combaterea inflamatiilor. Semintele de in sunt extrem de bogate atat in fibre solubile cat si insolubile, ceea ce ajuta la detoxifierea colonului, slabire si reducerea poftei de dulce. Prin continutul ridicat de grasimi sanatoase si fibre, semintele de in ajuta la mentinerea satietatii pentru o perioada mai lunga de timp, si astfel vei manca mai putin, lucru care va duce la slabire. S-a demonstrat in nenumarate studii ca semintele de in ajuta in lupta impotriva cancerului de san, ovarian si colon. Datorita proprietatilor estrogenice, semintele de in reduc riscul de osteoporoza. Sunt bogate in antioxidanti (lignin).  Ligninul este un polifenol care impiedica imbatranirea prematura, ajuta echilibrul hormonal si sanatatea celulara. Polifenolii sustin cresterea bacteriilor prietenoase in stomac si pot ajuta la eliminarea ciupercilor de tipul candidozei. Ligninul este cunoscul de asemenea pentru efectele sale antivirale si antibacteriene, asadar consumul semintelor de in poate duce la scaderea racelilor si virozelor.

 

Semintele de floarea soarelui sunt o sursa foarte buna de proteine, energizeaza si incalzesc intregul corp, ajuta in fluidizarea circulatiei sanguine si mentin activitatea organelor cheie ale organismului, precum ficatul si glandele suprarenale. Semintele de floarea soarelui reprezinta o sursa exceptionala de vitamina E, o vitamina care joaca un rol important in preventia bolilor cardiovasculare. Vitamina E este un antioxidant care ajuta ca radicalii liberi sa nu oxideze colesterolul. Semintele de floarea soarelui reprezinta o sursa grozava de seleniu. Studiile arata ca exista o corelatie puternica intre nivelurile scazute de seleniu si incidenta cancerului. A fost dovedit ca seleniul induce repararea si sinteza ADN-ului celulelor "pagubite”, inhiba dezvoltarea celulelor canceroase si induc apoptoza, un proces prin care celulele sistematic isi inactiveaza, isi dezasambleza si isi degradeaza celulele nenaturale (canceroase). Semintele de floarea soarelui sunt bogate in acidul gras polinesaturat, acid linoleic, care reprezinta cam 50% din acizii grasi ai semintelor de floarea soarelui. Sunt bogate si in acidul mononesaturat, acid oleic, cel care ajuta la scaderea colesterolului rau, LDL, si care crestere colesterolul bun din sange.

 

Semintele de dovleac sunt o sursa buna de fibre alimentare si de acizi grasi nesaturati, care sunt buni pentru sanatatea inimii. In plus, ele sunt o sursa foarte buna de proteine si minerale precum fosfor, magneziu, mangan, fier si cupru, zinc, dar si vitamina K. Sunt si o importanta sursa de Triptofan (precursor al serotoninei), ce este convertit si in GABA (acid gama-aminobutiric) in creier. Totodata Triptofanul contribuie la un somn de calitate si la scaderea depresiei. Contin fitosteroli, compusi despre care cercetarile arata ca reduc nivelul colesterolului LDL (colesterolul rau). Sunt bogate in zinc, ceea ce le recomanda drept un protector natural impotriva osteoporozei. Sunt alimente alcaline. Sunt o sursa excelenta de vitamine din grupul B (tiamina, riboflavina, niacina, acid pantotenic, vitamina B6 (piridoxina) si acid folic). Contin proteina de buna calitate. 100 de grame de seminte furnizeaza 30 de grame de proteina. Conform studiilor, semintele de dovleac previn formarea pietrelor la rinichi. Reduc inflamatia in cazul artritelor fara a avea efectele secundare ale medicamentelor. Sunt folosite in multe culturi populare drept tratament natural pentru tenia si alti paraziti. Sunt bune in mentinerea sanatatii prostatei. 

 

Semintele de susan reprezinta o sursa importanta de calciu, fibre si minerale esentiale pentru sanatatea organismului si a pielii (magneziu, fier, fosfor, vitamina B1, zinc si triptofan). Aportul important de calciu, combinat cu vitamina D care se afla in mod natural in semintele de susan, scade riscul osteoporozei. Este benefic in bolile respiratorii, in afectiuni intestinale ca diareea si dizenteria, in deranjamente ale ciclului menstrual, in infectii urinare. Semintele de susan alina in suferinte precum hemoroizii, constipatiile, indigestiile. Contribuind la o buna digestie, semintele de susan faciliteaza, totodata, si asimilatia. Cuprul din compozitia semintelor de susan are un rol vital in absorbtia fierului, ajutand astfel la prevenirea si tratarea anemiei. Alaturi de mangan, care ajuta la mentinerea densitatii oaselor, cuprul ajuta bolnavii cu artrita reumatoida.

 

Semintele de susan negru contin cu 60% mai mult calciu decat susanul alb precum si cantitati mari de proteine, fier, magneziu, fosfor, mangan, potasiu, zinc, seleniu, lecitina, vitaminele E, B1, B6, B9, care sunt usor de asimilat. Datorita proteinelor de calitate continute si a aminoacizilor sunt recomandate copiilor aflati in crestere. De asemenea, semintele de susan sunt bogate in acid oleic. Aportul important de calciu, combinat cu vitamina D care se afla in mod natural in semintele de susan, scade riscul osteoporozei. Este benefic in bolile respiratorii, in afectiuni intestinale ca diareea si dizenteria, in deranjamente ale ciclului menstrual, in infectii urinare. Semintele de susan alina in suferinte precum hemoroizii, constipatiile, indigestiile. Contribuind la o buna digestie, semintele de susan faciliteaza, totodata, si asimilatia. Cuprul din compozitia semintelor de susan are un rol vital in absorbtia fierului, ajutand astfel la prevenirea si tratarea anemiei. Alaturi de mangan, care ajuta la mentinerea densitatii oaselor, cuprul ajuta bolnavii cu artrita reumatoida.

 

Hrisca cruda este bogata in vitaminele E, B1 si B2, dar si in proteine, carbohidrati, fibre, fosfor, magneziu, cupru, zinc, mangan, seleniu si fier. Nu contine gluten. Din studiile efectuate a rezultat ca hrisca: mentine nivelul de glucoza din sange in limitele normale, previne instalarea diabetului de tip II, vitaminele si mineralele din boabele de hrisca scad probabilitatea de a face numeroase forme de cancer (cancer gastric, pulmonar, esofagian sau colo-rectal), mentine tanar sistemul nervos, imbunatateste capacitatea de retinere si memorare, scade colesterolul, tine sub control tensiunea arteriala, previne aparitia pietrelor la bila.


Semintele de canepa contin 30% proteine, din care 65% este proteina usor de digerat, numita si edestina. Aceasta joaca un rol important pentru organism deoarece este usor de digerat si stimuleaza producerea de anticorpi care intaresc sistemul imunitar si ne feresc de efectele nocive ale radicalilor liberi. Proteina din canepa contine toti cei 21 de aminoacizi cunoscuti, inclusiv cei 8 aminoacizi esentiali pe care organismul uman adult nu ii poate produce (leucina, lizina, metionina, fenilalanina, triptofanul, valina si treonina). Nu mai putin important este continutul crescut de acizi grasi Omega 3 si Omega 6 din compozitia semintelor de canepa. Aceste substante sunt extrem de benefice pentru sanatatea inimii, ajuta la dezvoltarea creierului la copii, reduce inflamatiile din corp si amelioreaza durerile articulare, scade nivelul de colesterol, regleaza tensiunea arteriala si scade riscul de dezvoltare a numeroase boli asociate. 

 

Semintele de chia sunt unele dintre alimentele cu cel mai valoros continut nutritional. Au o concentratie mai mare de acizi grasi Omega 3 decat pestele, mai multe proteine decat soia si mai multe fibre decat semintele de in sau alte tipuri de produse. Semintele de chia sunt recomandate in dietele de slabit, datorita aportului caloric aproape nul si al continutului bogat de nutrienti care au rolul de a instala rapid senzatia de satietate si de a alunga foamea. Semintele de chia sunt considerate, pe buna dreptate, aliatele unui organism puternic si sanatos. Datorita continutului crescut de proteine, aceste alimente cresc nivelul de energie al organismului. Proteinele, alaturi de acizi grasi Omega 3, fibre si alte tipuri de substante nutritive intaresc imunitatea si previn aparitia bolilor. Consumul regulat al semintelor de chia ajuta la reglarea nivelului glicemiei (zaharului) din sange si la combaterea riscului de aparitie a diabetului. Semintele de chia sunt laudate pentru continutul foarte mare de fibre, devenind alimentele cu cele mai multe beneficii asupra sistemului digestiv uman. Contin ambele tipuri de fibre – solubile si insolubile – ceea ce contribuie la digerarea lenta a alimentelor, astfel incat sa nu afecteze nivelul de insulina din corp. Colonul este bine hidratat in timpul consumului acestor seminte, ceea ce previne aparitia diverticulitei (inflamatia diverticulilor dispusi, cel mai adesea, de-a lungul peretilor intestinului gros). Consumul frecvent de seminte de chia regleaza nivelul colesterolul din sange, tensiunea arteriala. Cercetatorii au descoperit ca semintele de chia contin triptofan, un aminoacid care are efecte pozitive asupra somnului din timpul noptii. Semintele de chia joaca un rol esential in lupta impotriva mai multor tipuri de cancer. Integrate in dieta saptamanala, aceste seminte distrug celulele canceroase si repara ADN-ul afectat din organism. Concentratia bogata de acizi grasi Omega 3 care se gaseste in semintele de chia ajuta la lubrifierea articulatiilor si le mentinerea supletii acestora. Odata ajunsi in organism, acizii grasi esentiali se transforma in prostaglandine, o substanta care combate durerile si inflamatiile. Medicii au constatat ca bolnavii de artrita care au adaugat semintele de chia in dieta lor au raportat mai putine dureri si inflamatii inconfortabile decat cei care nu le-au consumat.

 

 

 

spacer
Cautare
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Website detinut de BIOFUTURE CARPATHIA S.R.L., CIF: RO34989072, Reg.Com: J40/11102/2015